Konu
yerleşim bu şekilde iyi midir?
18-03-2014, 00:51:35
#6
sanalrisk
Sol menülü temalar çok tıklama almıyor sağ menülü kullanmanı tavsiye ederim ayrıca yerleşim bence kötü hocam