Konu
yerleşim bu şekilde iyi midir?
18-03-2014, 00:57:13
#7
Silver
sağ tarafta ki 728x90 reklam 1280x960 çözünürlükte menünün üzerine biniyor.
temanı pek beğenmedim açıkçası, dolayısıyla yerleşimlerde hoş durmuyor. yanlış anlama.