• 30-11-2007, 22:32:14
    #28
    By_OzGuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardes bi tane blogspot sitem war. bilmiyorum ne kadar kazanırsın ama. eğer istersen kodları wer ekliyeyim belki katkım olur
    Özgün teşekkür ederim kardeşim düşüncen için ancak sanırım geçeceğim 100 doları... Bu gidişle...
  • 30-11-2007, 22:35:08
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Merak etme bu ay alırsın parayı ama bir sonraki incelemeye bu durumu anlarlarsa ayagını kaydırırlar fakat dilerim inşallah banlanmazsın ve de 1-2$ için 1 ay beklemezsin.
  • 30-11-2007, 22:38:42
    #30
    İmzamı mimzamı kaldırdım abi, cidden R10'daki webmasterler çok yardımsever, bunu birkez daha anladım ancak dediğim gibi içime çok fena kurt düştü. Kendimi tehlikeye atmamalıyım.

    Şimdi bazı arkadaşlar: "Neden açtın olm o zaman konuyu?" diye çıkışabilirler ancak yani konunun kritikliğine vurgu yapmak istedim. Bakalım yarın sanırım az farkla 100 doları geçmiş olacağız...
  • 30-11-2007, 23:31:41
    #31
    Kardeş iyi ki kaldırdın yoksa ben de tıklardım. İnsan yardım etmek istiyor cidden de.
    Keşke herkes buradaki arkadaşlar gibi olsa be.
  • 30-11-2007, 23:33:29
    #32
    DeliciousA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamı mimzamı kaldırdım abi, cidden R10'daki webmasterler çok yardımsever, bunu birkez daha anladım ancak dediğim gibi içime çok fena kurt düştü. Kendimi tehlikeye atmamalıyım.
    Şimdi bazı arkadaşlar: "Neden açtın olm o zaman konuyu?" diye çıkışabilirler ancak yani konunun kritikliğine vurgu yapmak istedim. Bakalım yarın sanırım az farkla 100 doları geçmiş olacağız...
    En güzelini yapmışsın sanırım yeterli olmuştur zaten ama çabuk galeyana gelip kaş yapayım derken göz çıkarabiliyoruz... İnşallah bu sefer kazasız belasız atlatmışsındır, çünkü sonuçta herkes az çok tanıyor google amcayı,bilinçsiz tıklama olmamıştır sanırım
  • 30-11-2007, 23:36:04
    #33
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzelini yapmışsın sanırım yeterli olmuştur zaten ama çabuk galeyana gelip kaş yapayım derken göz çıkarabiliyoruz... İnşallah bu sefer kazasız belasız atlatmışsındır, çünkü sonuçta herkes az çok tanıyor google amcayı,bilinçsiz tıklama olmamıştır sanırım
    Yarın koyacağım ne durumda olduğunu hesabımın. 100 doları geçecektir az bir farkla.

    İmzayı kaldırdığım iyi oldu çünkü yardımsever arkadaşlarımız girip tıklamaya başlamışlardı, ani bir artık Google'da şüpheye neden olabilirdi.

    Bakalım ne olacak yarın 10'a kadar...
  • 01-12-2007, 10:20:07
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uyan hadi saat 10 u geçti, raporlar sıfırlandı..
  • 01-12-2007, 10:53:47
    #35
    Arkadaşlar bu konuda benimde bir sorum olacak.Benim hesabımda 120 dolar oldu . Şimdi ayın 25 inden sonra 100 dolarmı alacağım, 120 dolarmı, yoksa 25 ine kadar olana meblayımı alacağım.
  • 01-12-2007, 10:55:48
    #36
    Üyeliği durduruldu
    120 dolar alacaksın