Arkadaşlar bu konuda benimde bir sorum olacak.Benim hesabımda 120 dolar oldu . Şimdi ayın 25 inden sonra 100 dolarmı alacağım, 120 dolarmı, yoksa 25 ine kadar olana meblayımı alacağım.