Yok dumlupınar, ben adsense istatistiklerini biliyorum, ortalama bir günde, yarın sabah 10 a kadar en fazla 99 dolar olur. Bakın yarın göreceksiniz sabah olmazsa yine resmi koyarım buraya, içimden bir ses diyor ki çok kritik bir sınırda tamamlayacağım...
Ya arkadaşlar, ben korkmaya başladım. Yarın öbür gün "banlandım" diye bir konu da açarsam şaşırmayın çünkü Google da çalışan kişilerin olduğunu biliyordum bu forumda. "Tıklamaya teşvik" ten banlanırsam, kötü olur valla...