Konu
Adsense'de çok kritik bir sınırdayım
30-11-2007, 22:01:36
#16
gnydgn
Ya arkadaşlar, ben korkmaya başladım. Yarın öbür gün "banlandım" diye bir konu da açarsam şaşırmayın çünkü Google da çalışan kişilerin olduğunu biliyordum bu forumda. "Tıklamaya teşvik" ten banlanırsam, kötü olur valla...