Ya arkadaşlar, ben korkmaya başladım. Yarın öbür gün "banlandım" diye bir konu da açarsam şaşırmayın çünkü Google da çalışan kişilerin olduğunu biliyordum bu forumda. "Tıklamaya teşvik" ten banlanırsam, kötü olur valla...