İmzamı mimzamı kaldırdım abi, cidden R10'daki webmasterler çok yardımsever, bunu birkez daha anladım ancak dediğim gibi içime çok fena kurt düştü. Kendimi tehlikeye atmamalıyım.

Şimdi bazı arkadaşlar: "Neden açtın olm o zaman konuyu?" diye çıkışabilirler ancak yani konunun kritikliğine vurgu yapmak istedim. Bakalım yarın sanırım az farkla 100 doları geçmiş olacağız...