En güzelini yapmışsın sanırım yeterli olmuştur zaten ama çabuk galeyana gelip kaş yapayım derken göz çıkarabiliyoruz... İnşallah bu sefer kazasız belasız atlatmışsındır, çünkü sonuçta herkes az çok tanıyor google amcayı,bilinçsiz tıklama olmamıştır sanırım
Yarın koyacağım ne durumda olduğunu hesabımın. 100 doları geçecektir az bir farkla.
İmzayı kaldırdığım iyi oldu çünkü yardımsever arkadaşlarımız girip tıklamaya başlamışlardı, ani bir artık Google'da şüpheye neden olabilirdi.
Bakalım ne olacak yarın 10'a kadar...