İmzamı mimzamı kaldırdım abi, cidden R10'daki webmasterler çok yardımsever, bunu birkez daha anladım ancak dediğim gibi içime çok fena kurt düştü. Kendimi tehlikeye atmamalıyım.
Şimdi bazı arkadaşlar: "Neden açtın olm o zaman konuyu?" diye çıkışabilirler ancak yani konunun kritikliğine vurgu yapmak istedim. Bakalım yarın sanırım az farkla 100 doları geçmiş olacağız...
En güzelini yapmışsın sanırım yeterli olmuştur zaten ama çabuk galeyana gelip kaş yapayım derken göz çıkarabiliyoruz... İnşallah bu sefer kazasız belasız atlatmışsındır, çünkü sonuçta herkes az çok tanıyor google amcayı,bilinçsiz tıklama olmamıştır sanırım