10 Mb Harddisk 3398 Dolar
33
●876
- 12-07-2010, 13:04:01Aynen benimde bilgisayarımın harddiskleri bu şekilde idi.. Lise zamanında arkadaşlarla konuşurduk 40 GB lık harddiskler yeni yeni piyasaya çıkıyordu işte terabytelık harddiskler olsa ne süper olurdu nan diyefatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o günlerdeyiz..
- 12-07-2010, 13:04:16ben de ilk aldığımda 1 gb hdd almıştım ve yanilmiyorsam 8 mb ram vardi
- 12-07-2010, 17:27:05benim durum yine iyiymiş deseneBartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en azından 4.8 lik takılıydı pcyi ilk aldıgımda.4.8 harddisk,celeron işlemci,32 mb ram filan tam komediydi.sonra harddiski 8.4 e,ramleride 64*2 ye çıkartmıştım ertesi yıl.bu yeni haliyle bi championship manager oynamam vardı ki evlere şenlik.abartısız söylüyorum,yeni oyun açıyordum sonra çıkıp evin karşısındaki sahada arkadaşlarla mahalle maçı yapıyorduk sonra gelip çay hazırlıyordum ve 1-2 bardakçay içdikden sonra oyun açılmış oluyordu ama yinede o oyunu oynuyordum.çok şükür şimdi en azından rahat rahat açıyorum biçok oyunu ama ben oyun oynamıyorum artık,belki ara sıra fm....