• 12-07-2010, 12:56:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim ilk harddiskim 3.2 GB tı şuan elimde 4 GB lık harddisk var tam müzelik
  • 12-07-2010, 12:59:41
    #11
    abo fiyata bak şimdi bunla miliyonbyte alırız
  • 12-07-2010, 13:01:27
    #12
    benim ilk kişisel makinamda 16 gb disk vardı
  • 12-07-2010, 13:04:01
    #13
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle pahalı degildi tabi benim kullandıklarım ama daha önce 4.8 lik ve 8.4 lük harddisk kullanmıştım şimdi elimizdeki dvd ler bundan daha fazla boyutta.
    Aynen benimde bilgisayarımın harddiskleri bu şekilde idi.. Lise zamanında arkadaşlarla konuşurduk 40 GB lık harddiskler yeni yeni piyasaya çıkıyordu işte terabytelık harddiskler olsa ne süper olurdu nan diye o günlerdeyiz..
  • 12-07-2010, 13:04:16
    #14
    Backlink Hizmetleri
    ben de ilk aldığımda 1 gb hdd almıştım ve yanilmiyorsam 8 mb ram vardi
  • 12-07-2010, 13:09:40
    #15
    vay bee nerden nereye )
  • 12-07-2010, 14:05:55
    #16
    Kurumsal PLUS
    Zamanında 500mb harddisk olan pc kullanmıştım.. win95
  • 12-07-2010, 17:27:05
    #17
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında 500mb harddisk olan pc kullanmıştım.. win95
    benim durum yine iyiymiş desene en azından 4.8 lik takılıydı pcyi ilk aldıgımda.4.8 harddisk,celeron işlemci,32 mb ram filan tam komediydi.sonra harddiski 8.4 e,ramleride 64*2 ye çıkartmıştım ertesi yıl.bu yeni haliyle bi championship manager oynamam vardı ki evlere şenlik.abartısız söylüyorum,yeni oyun açıyordum sonra çıkıp evin karşısındaki sahada arkadaşlarla mahalle maçı yapıyorduk sonra gelip çay hazırlıyordum ve 1-2 bardakçay içdikden sonra oyun açılmış oluyordu ama yinede o oyunu oynuyordum.çok şükür şimdi en azından rahat rahat açıyorum biçok oyunu ama ben oyun oynamıyorum artık,belki ara sıra fm....
  • 12-07-2010, 17:28:31
    #18
    Ürünün garantisi var mı, fatura kesebiliyor musunuz? iTraderınız benden düşük, önce ürün sonra ödeme kabul ederseniz talibim HDD'ye.