bizim zamaniizda hardisk yoktu vardida biz rami hardisk olarak kullanirdik dos 5 vardi sonra
6,2 cikti 10 mb hardisk demek ooooooooooo anlatilmaz yasanir o zamanlar .D
5 ceyreklik yaprak disklerden sonra ilk 1,44 mblik disket gordugumde nasil heyecanlanmistim simdi nerden nereye