• 16-07-2010, 13:54:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    vayy beee
  • 18-07-2010, 01:54:56
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ilk bilgisayarim 1988de idi 286 islemci ile calisan bir bilgisayar hatta 486 modelleri o kadar pahalliydiki sanirim iki araba falan ediyordu ve biz 286 aldik
    ilk oyunum pacman ilk kulladigim windows ise 2.0
    bu zamana gelene kadar cok asamalar kaydetmis vay be
  • 18-07-2010, 14:21:45
    #30
    Bende hala 4 gblik var. Hardisk değil de sanki araba çalıştırıyormuşsun gibi ses çıkıyor.
  • 18-07-2010, 23:54:34
    #31
    googlemonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne oldum demiyecen ne olacağım diyecen :d
    ++
  • 18-07-2010, 23:59:44
    #32
    İlk bilgisayarımın 4 gb hddsi vardı. 1.5-2 gb zaten windowstu
  • 19-07-2010, 00:12:00
    #33
    vay be ,birde bugüne bakın
  • 19-07-2010, 00:17:43
    #34
    İlk 5 MB


    300 MB



    Aralıklarla 1980 yıllarında ardı ardına çıkmıştı