ilk bilgisayarim 1988de idi 286 islemci ile calisan bir bilgisayar hatta 486 modelleri o kadar pahalliydiki sanirim iki araba falan ediyordu ve biz 286 aldik
ilk oyunum pacman ilk kulladigim windows ise 2.0
bu zamana gelene kadar cok asamalar kaydetmis vay be