böyle pahalı degildi tabi benim kullandıklarım ama daha önce 4.8 lik ve 8.4 lük harddisk kullanmıştım

şimdi elimizdeki dvd ler bundan daha fazla boyutta.
Aynen benimde bilgisayarımın harddiskleri bu şekilde idi.. Lise zamanında arkadaşlarla konuşurduk 40 GB lık harddiskler yeni yeni piyasaya çıkıyordu işte terabytelık harddiskler olsa ne süper olurdu nan diye

o günlerdeyiz..