Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında 500mb harddisk olan pc kullanmıştım.. win95
benim durum yine iyiymiş desene en azından 4.8 lik takılıydı pcyi ilk aldıgımda.4.8 harddisk,celeron işlemci,32 mb ram filan tam komediydi.sonra harddiski 8.4 e,ramleride 64*2 ye çıkartmıştım ertesi yıl.bu yeni haliyle bi championship manager oynamam vardı ki evlere şenlik.abartısız söylüyorum,yeni oyun açıyordum sonra çıkıp evin karşısındaki sahada arkadaşlarla mahalle maçı yapıyorduk sonra gelip çay hazırlıyordum ve 1-2 bardakçay içdikden sonra oyun açılmış oluyordu ama yinede o oyunu oynuyordum.çok şükür şimdi en azından rahat rahat açıyorum biçok oyunu ama ben oyun oynamıyorum artık,belki ara sıra fm....