• 15-03-2010, 00:43:00
    #1
    http://www.facebook.com/video/video....2067093&ref=mf

    Süper olmuş kim yaptıysa ) Gidip gezesim geldi. Nasip olursa gelecem bu yaz.

    Edit : Başlık yanlış oldu

    Antepliyik biz olacaktı.
  • 15-03-2010, 00:44:36
    #2
    radmin görmesin
  • 15-03-2010, 00:46:37
    #3
    Güzel bir şarkı.

    Sözleri iyi.
  • 15-03-2010, 00:47:03
    #4
    o egzoz ne öyle yaw
  • 15-03-2010, 00:47:40
    #5
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o egzoz ne öyle yaw
    Koptum orada bende zaten

    Çalışıyor mu o araba acaba
  • 15-03-2010, 00:49:47
    #6
    haha helal
  • 15-03-2010, 00:56:23
    #7
    "haftasonları real'e gidiyniz mi?" nin esprisini bilseniz daha çok gülersiniz :d
  • 15-03-2010, 01:01:01
    #8
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "haftasonları real'e gidiyniz mi?" nin esprisini bilseniz daha çok gülersiniz :d
    çarpazına mı
  • 15-03-2010, 01:02:52
    #9
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "haftasonları real'e gidiyniz mi?" nin esprisini bilseniz daha çok gülersiniz :d
    Kısaca anlatırsanız biliriz