gerçi bizim buralara yakın ama baya değişik kültür iyidir insanı.
Antepliyem ben :))
22
●620
- 15-03-2010, 15:24:49yazdım ya olm üstte :d ne pm inorabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Has antepliler böyledir gülomDizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle sosyete çocuğu olmıcın
Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik
- 15-03-2010, 23:38:47bunun kolejle vs alakası yok, sıradan bir devlet okulunda (akınal anadolu lisesi) okudum ben de. şimdide üniversite okuyorum (gaziantep üniversitesi), yani yıllardır burada yaşarım, yine de çevremde hiç böyle yaşamlar olmamıştı. gaziantep ilinin özü bumudur sorusuda tartışılır tabii.anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de g.antepte yaşıyorum ama oldukça uzak bir kültür bu.