• 15-03-2010, 13:31:53
    #19
    antepte okudum gerçi bizim buralara yakın ama baya değişik kültür iyidir insanı.
  • 15-03-2010, 14:21:28
    #20
    ben de g.antepte yaşıyorum ama oldukça uzak bir kültür bu.
  • 15-03-2010, 15:24:49
    #21
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ç öğrenmek isteyen pm atsın
    yazdım ya olm üstte :d ne pm i

    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de g.antepte yaşıyorum ama oldukça uzak bir kültür bu.
    Has antepliler böyledir gülom Öyle sosyete çocuğu olmıcın Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik
  • 15-03-2010, 15:27:01
    #22
    Has antepliler böyledir gülom Öyle sosyete çocuğu olmıcın Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik [/QUOTE]

    Yakışır.
  • 15-03-2010, 23:38:47
    #23
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdım ya olm üstte :d ne pm i



    Has antepliler böyledir gülom Öyle sosyete çocuğu olmıcın Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik
    bunun kolejle vs alakası yok, sıradan bir devlet okulunda (akınal anadolu lisesi) okudum ben de. şimdide üniversite okuyorum (gaziantep üniversitesi), yani yıllardır burada yaşarım, yine de çevremde hiç böyle yaşamlar olmamıştı. gaziantep ilinin özü bumudur sorusuda tartışılır tabii.