Konu
Antepliyem ben :))
15-03-2010, 15:24:49
#21
anarschi
norabilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ç
öğrenmek isteyen pm atsın
yazdım ya olm üstte :d ne pm i
DizZy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben de g.antepte yaşıyorum ama oldukça uzak bir kültür bu.
Has antepliler böyledir gülom
Öyle sosyete çocuğu olmıcın
Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik