norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ç öğrenmek isteyen pm atsın
yazdım ya olm üstte :d ne pm i

DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de g.antepte yaşıyorum ama oldukça uzak bir kültür bu.
Has antepliler böyledir gülom Öyle sosyete çocuğu olmıcın Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik