yazdım ya olm üstte :d ne pm i
Has antepliler böyledir gülom

Öyle sosyete çocuğu olmıcın

Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik
bunun kolejle vs alakası yok, sıradan bir devlet okulunda (akınal anadolu lisesi) okudum ben de. şimdide üniversite okuyorum (gaziantep üniversitesi), yani yıllardır burada yaşarım, yine de çevremde hiç böyle yaşamlar olmamıştı. gaziantep ilinin özü bumudur sorusuda tartışılır tabii.