anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım ya olm üstte :d ne pm i



Has antepliler böyledir gülom Öyle sosyete çocuğu olmıcın Bak ben kolejlerde büyüdüm ama ağam özümüzü kaybetmedik
bunun kolejle vs alakası yok, sıradan bir devlet okulunda (akınal anadolu lisesi) okudum ben de. şimdide üniversite okuyorum (gaziantep üniversitesi), yani yıllardır burada yaşarım, yine de çevremde hiç böyle yaşamlar olmamıştı. gaziantep ilinin özü bumudur sorusuda tartışılır tabii.