• 15-03-2010, 01:03:51
    #10
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca anlatırsanız biliriz
    Realin Çaprazı denilen bi hikaye vardır Realin çaprazında güneş enerjili evler olup Resmi Genelevdir
  • 15-03-2010, 01:04:27
    #11
    Askerde vardı tertiplerim. " yapicik, edicik, gidicik" 3 ne biterdim bu şarkıda baya güldürdü beni
  • 15-03-2010, 01:07:11
    #12
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Realin Çaprazı denilen bi hikaye vardır Realin çaprazında güneş enerjili evler olup Resmi Genelevdir
    Teşekkürler ederim anlatım için.
  • 15-03-2010, 01:09:24
    #13
    Bu arada şarkı ünlü oldu antepte Baklava fıstık baksana fıstık Maraba dostlar çayınızı içerik

    Antep piyasası hep böyle geyik
  • 15-03-2010, 01:12:53
    #14
    Süper... Baklava fıstık baksana fıstık..
  • 15-03-2010, 01:14:44
    #15
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    guzel olmus cigerim yani genelde itici dalga gecici oluyordu boyle seyler ama rafik iyi yapmis

    Guzel ulkemin harika lehceleri.
  • 15-03-2010, 01:22:33
    #16
    Metallica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin görmesin
    Hacı radmin lik ne oldu karıştırma radmin flan durdukyere
  • 15-03-2010, 01:26:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Harbiden iyi olmuş
    o fıstık antep sokaklarındamı acep xD
  • 15-03-2010, 06:04:13
    #18
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "haftasonları real'e gidiyniz mi?" nin esprisini bilseniz daha çok gülersiniz :d
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çarpazına mı
    Ç öğrenmek isteyen pm atsın