Antepliyem ben :)) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Antepliyem ben :))
22
●
620
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Antepliyem ben :))
1
2
3
15-03-2010, 01:03:51
#10
anarschi
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kısaca anlatırsanız biliriz
Realin Çaprazı denilen bi hikaye vardır
Realin çaprazında güneş enerjili evler olup Resmi Genelevdir
15-03-2010, 01:04:27
#11
catlakcocuk
Askerde vardı tertiplerim. " yapicik, edicik, gidicik" 3 ne biterdim bu şarkıda baya güldürdü beni
15-03-2010, 01:07:11
#12
Aglamaz
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Realin Çaprazı denilen bi hikaye vardır
Realin çaprazında güneş enerjili evler olup Resmi Genelevdir
Teşekkürler ederim anlatım için.
15-03-2010, 01:09:24
#13
anarschi
Bu arada şarkı ünlü oldu antepte
Baklava fıstık baksana fıstık
Maraba dostlar çayınızı içerik
Antep piyasası hep böyle geyik
15-03-2010, 01:12:53
#14
Avdens
Süper... Baklava fıstık baksana fıstık..
15-03-2010, 01:14:44
#15
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
guzel olmus cigerim
yani genelde itici dalga gecici oluyordu boyle seyler ama rafik iyi yapmis
Guzel ulkemin harika lehceleri.
15-03-2010, 01:22:33
#16
catlakcocuk
Metallica adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin görmesin
Hacı radmin lik ne oldu karıştırma radmin flan durdukyere
15-03-2010, 01:26:21
#17
FeeLinG
Üyeliği durduruldu
Harbiden iyi olmuş
o fıstık antep sokaklarındamı acep
xD
15-03-2010, 06:04:13
#18
Misafir
MicroChip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"haftasonları real'e gidiyniz mi?" nin esprisini bilseniz daha çok gülersiniz :d
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çarpazına mı
Ç
öğrenmek isteyen pm atsın
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler