Konu
Antepliyem ben :))
15-03-2010, 00:43:00
#1
catlakcocuk
http://www.facebook.com/video/video....2067093&ref=mf
Süper olmuş kim yaptıysa
) Gidip gezesim geldi. Nasip olursa gelecem bu yaz.
Edit : Başlık yanlış oldu
Antepliyik biz olacaktı.