http://www.facebook.com/video/video....2067093&ref=mf

Süper olmuş kim yaptıysa ) Gidip gezesim geldi. Nasip olursa gelecem bu yaz.

Edit : Başlık yanlış oldu

Antepliyik biz olacaktı.