Konu
Antepliyem ben :))
15-03-2010, 01:01:01
#8
anarschi
MicroChip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"haftasonları real'e gidiyniz mi?" nin esprisini bilseniz daha çok gülersiniz :d
çarpazına mı