• 20-05-2007, 15:45:27
    #28
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ceza kesinlikle dinlemem resmen hapishane müziği yapıyor sagopa türkiye deki en iyi söz yazarlarından birisi kadıköy takımı diye bildiğimiz kahveciler ahalisini zaten işin içine katmıyorum yok ayben (bi de I-BEN diye yazıyor sinir oluyorum) yok emre yok sahtiyan toplasanız e-gay sucukçu değil hattal gey-mail yk bile etmezler onlardan cacık olmaz...

    ama sagopa arada dinlerim MT vazgeçemem izmir takımını dinlerim cash flow yener (türkiye nin en iyi rapperleri arasında olan adamlar izmirde) ip10 arada dinlerim arada sansar ve rahdan vandal dinlerim
    kavga etmeyi bırakalımda

    Kadıköye laf atıyorsun ama Kadıköy'ü sırtlayan Sansar'ı dinliyorsun
  • 21-05-2007, 13:51:40
    #29
    Üyeliği durduruldu
    farkında isen karaköy derken kahvecileri yani ceza ayben emre waterstyle sahtiyan falan dedim
  • 21-05-2007, 14:01:59
    #30
    Misafir
    Herkesi aynı kategoriye sokmayın.Yok şu iyi yok bu iyi tamamen fanatizmin getirdiği 10 yaş altı laflardır.Herkes kendi kategorisinde iyidir.

    Sagopa - depresif ve bunalımdır
    Mode xl - Cooldur
    Ceza - raggy ve hareketlidir daha ritmiktir
    Cash flow - arabesk

    gibi.
  • 21-05-2007, 14:15:11
    #31
    Üyeliği durduruldu
    MT nedir biraz arabeske kaçar sankim
  • 21-05-2007, 14:24:37
    #32
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MT nedir biraz arabeske kaçar sankim
    Mt bence arabeske filan kaçtığı yok. Onun tarzı bence bu ülkede kimsede yok.

    Karedeniz Ağzıylada yapıyor hemşerim, hem başka tarza kısacası ÖZ yapıyor.

    Hem anlamlı hem duygusal hemde eğlenceli şarkılar yapıyor.
  • 21-05-2007, 14:45:43
    #33
    Üyeliği durduruldu
    tabi ki yanmi ceza nın holocost gibi saçma anlamsız küfürlü şarkıları ile amewrika ya da iki bal yüz ü karşılaştıramayız
  • 21-05-2007, 14:50:13
    #34
    Misafir
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi ki yanmi ceza nın holocost gibi saçma anlamsız küfürlü şarkıları ile amewrika ya da iki bal yüz ü karşılaştıramayız
    Abartmayın.Cümle kurmadan 2 kez düşünün.Holokost raggy bir şarkıdır.Bu tür şarkılarda kelimelerin birbirinin ardına gelmesi ve uyum sağlama zorunluluğu olduğu için aşırı devriklikler olabilir.Şarkı anlamsız değil.

    Ayrıca Cezanın küfür olan şarkısını bilmiyorum ben ironimi yaptın anlamadım.Bugün sagopa geçmişine bakarsanız küfür yüzünden bir çok albümü yasaklanmış birisidir.İki bal yüzü tanımıyorum.

    Ama Cezanın med cezir gibi yabana atılmayacak şarkıları vardır.

    Mesela bir parçası uyuşturucu karşıtı idi.

    Gelip gecici zevkler,
    Durmadan degisen renkler,
    Damarlarindaki asil kani zehirler katiller,
    Akip giden nehirlere benzer günler,
    Dönüsü yok cözüm degil sahte beklentiler,
    Zehirlerin satin aldiklarin,
    On yasindaki cocuk gibiydin kandin,
    Yapmacik dünyaya baliklama daldin,
    Calmana sebeb vurmana sebeb,
    Birakmadan edep aldi seni senden,
    Ailen bildiklerinden baska kimse senin icin üzülmez,
    O gözler aglamaz annenden baska kimsenin yüregi daglamaz,
    Toplumlarda senin gibiler icin aglamaz,
    Hicsin mutlu oldugunu sanma,
    Yasayan bir ölüden beter farkin yok korku icindesin,
    Iradesi tavana vuran yanlisi gören ama dur diyemeyen acizsin.

    Dur diyen yok,
    Cünkü tozpembe bir yasam,
    Dur demek degil iradendir seni asan,
    Ucan degil yere batansin sen pasam,
    O senin damarlarinda dolasan bir yilan.

    Dur diyen yok,
    Cünkü tozpembe bir yasam,
    Dur demek degil iradendir seni asan,
    Ucan degil yere batansin sen pasam,
    O senin damarlarinda dolasan bir yilan.

    Dertleri öldürme bir dumanda yada bir siringada sanma,
    Kazanan bu isi yapan satan zehirleyen patrondan sorulmakta,
    Mariuana Crack eroin kimyasallar kicini sattirir erkek adama,
    Yatak odandaki namusunu taptirir el aleme,
    Dostu sandigin maddeden uzak kaldiginda,
    Seni bu duruma itenler kendi evlatlarini elletmezler,
    Yanlisi kendileride bilirler senin gibi kerizler zehirlenirler,
    Ailelerini soyarlar zaten dur diyen yok,
    Dikkat et bunlar yüzünden bu dünya oldu *** ***,
    Cikti yaydan cok can yakan hep tok olan,
    Gramlardan kolay kazanan,
    Kendi iradenle savasi kazan kazanda kaynayan hindi olma,
    Dur de dur diyemeyenlerede.

    Dur diyen yok,
    Cünkü tozpembe bir yasam,
    Dur demek degil iradendir seni asan,
    Ucan degil yere batarnin sen pasam,
    O senin damarlarinda dolasan bir yilan.

    Dur diyen yok,
    Cünkü tozpembe bir yasam,
    Dur demek degil iradendir seni asan,
    Ucan degil yere batansin sen pasam,
    O senin damarlarinda dolasan bir yilan
  • 21-05-2007, 18:16:04
    #35
    raggy nedir bu arada yada ölke bi kelime varmıdır ben ilk defa duydum

    Alıntı
    Mozole Mirah & Stem Defresif ruh ikizi diye albüm çıkartıcaktı galiba o ne oldu yada çıktıda benimmi haberim yok
    oha :9 aylar oldu cıkalı
  • 21-05-2007, 19:26:51
    #36
    Üyeliği durduruldu
    R10 Rap uzmanlarının mekanı çıktı haberimiz yok

    Rap'e devam