Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MT nedir biraz arabeske kaçar sankim
Mt bence arabeske filan kaçtığı yok. Onun tarzı bence bu ülkede kimsede yok.

Karedeniz Ağzıylada yapıyor hemşerim, hem başka tarza kısacası ÖZ yapıyor.

Hem anlamlı hem duygusal hemde eğlenceli şarkılar yapıyor.