• 31-03-2007, 13:53:51
    #10
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç kisiler acaba ona göre hazırlıklı gideriz
    grupmu takılıyon
  • 31-03-2007, 13:57:35
    #11
    Oha ya şaka dimi
  • 31-03-2007, 14:06:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    visitistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oha ya şaka dimi
    yok değil ben gittim yedim, foto bile çektim bak avatarıma
  • 31-03-2007, 14:07:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    beyLer gideLim mi. ama biz ona yedirek pLoop geLmesin ama o bayan
  • 31-03-2007, 14:09:39
    #14
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok değil ben gittim yedim, foto bile çektim bak avatarıma
    Üstad alemsin sen ya
    Töbe töbeee
    Yakışmıyor sana ya kaldır bence..
  • 31-03-2007, 14:10:28
    #15
    biz yedirttittirmeye geldiydikte
  • 31-03-2007, 14:17:02
    #16
    konya'da kampüsden çekmişlerdir o resmi bende daha önce gördüm
  • 31-03-2007, 14:30:31
    #17
    Bu nüktedan esnafımıza bende bir beyitle cevap vermek istiyorum

    Sen her sabah gelesen nextmaster kuluna veresen
    Esselamunaleyküm ve aleykümesselam
  • 31-03-2007, 14:49:16
    #18
    ahaha ben bunu 1 hafta önce görmüştüm komedi ya (: