Kebap Reklamı :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kebap Reklamı :D
43
●
1.304
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kebap Reklamı :D
1
2
3
4
5
31-03-2007, 13:53:51
#10
Kahraman
ploop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kaç kisiler acaba ona göre hazırlıklı gideriz
grupmu takılıyon
31-03-2007, 13:57:35
#11
visitistanbul
Oha ya şaka dimi
31-03-2007, 14:06:33
#12
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
visitistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oha ya şaka dimi
yok değil ben gittim yedim, foto bile çektim bak avatarıma
31-03-2007, 14:07:57
#13
Erol
Üyeliği durduruldu
beyLer gideLim mi. ama biz ona yedirek
pLoop geLmesin ama o bayan
31-03-2007, 14:09:39
#14
visitistanbul
ploop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok değil ben gittim yedim, foto bile çektim bak avatarıma
Üstad alemsin sen ya
Töbe töbeee
Yakışmıyor sana ya kaldır bence..
31-03-2007, 14:10:28
#15
lüpen
biz yedirttittirmeye geldiydikte
31-03-2007, 14:17:02
#16
oktay
konya'da kampüsden çekmişlerdir o resmi bende daha önce gördüm
31-03-2007, 14:30:31
#17
nextmaster
Bu nüktedan esnafımıza bende bir beyitle cevap vermek istiyorum
Sen her sabah gelesen nextmaster kuluna veresen
Esselamunaleyküm ve aleykümesselam
31-03-2007, 14:49:16
#18
rnmks
ahaha ben bunu 1 hafta önce görmüştüm komedi ya (:
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler