Konu
Kebap Reklamı :D
31-03-2007, 14:06:33
#12
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
visitistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oha ya şaka dimi
yok değil ben gittim yedim, foto bile çektim bak avatarıma