Konu
Kebap Reklamı :D
31-03-2007, 14:09:39
#14
visitistanbul
ploop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok değil ben gittim yedim, foto bile çektim bak avatarıma
Üstad alemsin sen ya
Töbe töbeee
Yakışmıyor sana ya kaldır bence..