Kebap Reklamı :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kebap Reklamı :D
43
●
1.304
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kebap Reklamı :D
1
2
3
4
5
31-03-2007, 15:25:51
#19
afatihirkli
Abi zafer tramvay durağı diyor,bu resmi konyadamı çekişler?
Ben her gün tramvay duraklarının ordan gçeiom billboardlardada gömedim zafer durağının karşısındada böyle bir yer görmedim :?
31-03-2007, 15:28:40
#20
Fatih33
Üyeliği durduruldu
zuahahah
Töbe töbe
Sizinkini siz yiyin adamlara bak ya
31-03-2007, 15:37:40
#21
KoS
ploop o koydugun avatar kime ait biliyormusun
Sagdaki gay = AZİZ
bulgaristanda en ünlü şarkıcılardan birisi, uyduda FAN TV yı aç paso çıkıyor bülent ersoyun sakallı halı o adam
Ploop gittikçe bozuluyor
31-03-2007, 18:32:21
#22
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
azis'e ait biliyorum, bilinçli gayim ben
bu da diğer resimleri müstakbel kocamın
azis - Google Grafik Arama
31-03-2007, 18:57:42
#23
deli dana
Allah sonumuzu hayır eyle yarabbiim
bu ne la
kim bu i.ne !
31-03-2007, 18:59:25
#24
Haymac
Misafir
Sayın Yetkili,
O avatarı silermisin,
Ahlakımızı bozuyor ploop ,,,nesi
31-03-2007, 18:59:37
#25
Erol
Üyeliği durduruldu
ploop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
azis'e ait biliyorum, bilinçli gayim ben
bu da diğer resimleri müstakbel kocamın
azis - Google Grafik Arama
La gay'misin Kızmısın bi karar ver
31-03-2007, 19:17:15
#26
karacoder
ŁoneŁy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
La gay'misin Kızmısın bi karar ver
belirsiz birşey o
31-03-2007, 19:25:54
#27
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bu Ploop harbiden gay mi yaa ? yuh be kardeşim
Gerçi oda insan onuda anlamak lazım oda onun cinsel yaşamı .. Saygı duymak gerekir
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler