Kebap Reklamı :D - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kebap Reklamı :D
43
●
1.304
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kebap Reklamı :D
1
2
3
4
5
31-03-2007, 19:33:13
#28
hitlad
bence etkili bir reklam için çok iyi bir düşünce. Burda da olduğu gibi reklamı gören herkes birbirine anlatacak. Hangi kebap kim yapmış bu reklamı ''Ata Kebap''
Süper bir reklam modeli kutlamak lazım.
31-03-2007, 19:44:43
#29
Cem1
bunlarda ondan baya varki yiye yiye bitmio
31-03-2007, 19:51:03
#30
H4k4nn
ploop Türkiye bu ilişkilerine hazir degil
31-03-2007, 19:59:02
#31
visitistanbul
Ploop naaptın ya .. Arkadaşın niki hacklenmesin ya ??
31-03-2007, 20:04:35
#32
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben yapmadım ya danacık oynuyor benim avatarla
milleti eğlendiriyoruz iste
31-03-2007, 20:05:20
#33
deli dana
ploopu ben hackledim
avatarı ben değiştirdim.
31-03-2007, 20:12:58
#34
ploop
black oradaki noktadaki yuvarlak da sen misin
31-03-2007, 20:21:07
#35
deli dana
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmzam nasıl
imzan mükemmel
31-03-2007, 20:55:58
#36
dmrL
Misafir
i.pne falan ayırmayın herkez eşit
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler