• 31-03-2007, 19:33:13
    #28
    bence etkili bir reklam için çok iyi bir düşünce. Burda da olduğu gibi reklamı gören herkes birbirine anlatacak. Hangi kebap kim yapmış bu reklamı ''Ata Kebap''

    Süper bir reklam modeli kutlamak lazım.
  • 31-03-2007, 19:44:43
    #29
    bunlarda ondan baya varki yiye yiye bitmio
  • 31-03-2007, 19:51:03
    #30
    ploop Türkiye bu ilişkilerine hazir degil
  • 31-03-2007, 19:59:02
    #31
    Ploop naaptın ya .. Arkadaşın niki hacklenmesin ya ??
  • 31-03-2007, 20:04:35
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben yapmadım ya danacık oynuyor benim avatarla milleti eğlendiriyoruz iste
  • 31-03-2007, 20:05:20
    #33
    ploopu ben hackledim

    avatarı ben değiştirdim.
  • 31-03-2007, 20:12:58
    #34
    black oradaki noktadaki yuvarlak da sen misin
  • 31-03-2007, 20:21:07
    #35
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzam nasıl
    imzan mükemmel
  • 31-03-2007, 20:55:58
    #36
    Misafir
    i.pne falan ayırmayın herkez eşit