• 13-05-2009, 10:13:19
    #1


    Hadise, Moskova'da düzenlenen Eurovision şarkı yarışmasında yarı finalde sahne aldı. Performansıyla büyük beğeni toplayan Hadise, 16 Mayıs'taki finalde yarışmaya hak kazandı.



    Video Linki:
    Hadise Finalde Videosunu İzle | Hadise Finalde Klip İzle


    Youtube:

    http://www.youtube.com/watch?v=7Kdv6xC3450
  • 13-05-2009, 10:29:13
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    canlı bu kadar kalitesizmiymiş sesi ya :S
  • 13-05-2009, 10:30:16
    #3
    pdstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canlı bu kadar kalitesizmiymiş sesi ya :S
    aynenn
  • 13-05-2009, 10:33:46
    #4
    Evet, sesi gerçekten berbattı Umutluydum az biraz O da gitti sesi duyunca, çok cansız bir sesi var, çok boğuk...
  • 13-05-2009, 10:36:18
    #5
    genel olarak iyiydi ama arkadaki yeşil gömlekli eleman sanki sahneye sivil bir atlamış gibi duruyordu,o durum olmamış bence..
  • 13-05-2009, 10:37:02
    #6
    rezil..

    ama en başından beri söylemiştim bu hatunla eurovision olmaz diye. derece yaparsak sırf şarkının güzelliği ve hatunun tipi için verilen oylarla yaparız. ses rezalet dans rezalet. gerçi dans daha beterdi yine bişeye benzemiş ama 3 kişi topu topu. everyway that i can eurovision performansına bakın bir de buna bakın.
  • 13-05-2009, 10:40:08
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ses kötü birde kötü sesi dağıtalım diye toplu söylenmeye kalkmış dahada bir batmış ses bana öyle geldi sahne performansı çok güzelde işte teknolojinin gözünü seveyim ki sesleri ne hale getiriyor videolarda fln izlediğimizde playback vs süperdi birde geçenlerde forumdan birisi google sitesinin açtığı anketi yazmıştı orda da birinciydi kazanır gibime geliyordu benimde ama bu ses ile zor
  • 13-05-2009, 10:40:35
    #8
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, sesi gerçekten berbattı Umutluydum az biraz O da gitti sesi duyunca, çok cansız bir sesi var, çok boğuk...
    Ben güzelliği,dansından kendimi alamadığımdan finale çıkarırdım juri olsaydım..
  • 13-05-2009, 10:41:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    eurovision başlamadan önce umudum vardı ama sesi duyunca bitti zaten dans zaten berbat

    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben güzelliği,dansından kendimi alamadığımdan finale çıkarırdım juri olsaydım..
    neresi güzel ya...