rezil..

ama en başından beri söylemiştim bu hatunla eurovision olmaz diye. derece yaparsak sırf şarkının güzelliği ve hatunun tipi için verilen oylarla yaparız. ses rezalet dans rezalet. gerçi dans daha beterdi yine bişeye benzemiş ama 3 kişi topu topu. everyway that i can eurovision performansına bakın bir de buna bakın.