lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, sesi gerçekten berbattı Umutluydum az biraz O da gitti sesi duyunca, çok cansız bir sesi var, çok boğuk...
Ben güzelliği,dansından kendimi alamadığımdan finale çıkarırdım juri olsaydım..