eurovision başlamadan önce umudum vardı ama sesi duyunca bitti zaten dans zaten berbat

BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben güzelliği,dansından kendimi alamadığımdan finale çıkarırdım juri olsaydım..
neresi güzel ya...