• 13-05-2009, 10:46:34
    #10
    tvo
    Üyeliği durduruldu
    pdstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canlı bu kadar kalitesizmiymiş sesi ya :S
    Hayır hadise oraya bitkin halde çıktı bu kadarı bile iyi bence yarısmadan bir gun oncesine kadar yüzünde yara bere cıkmıstı herhalde tam iyilesip cıkmıs olamaz herkes seferber oldu cıkardılar anca bukadardır finallerde göreceğiz tam performansını dünkü permormans tartısılmaz sağlam sağlıklı bir sekilde cıkmadığına eminim oraya
  • 13-05-2009, 10:49:12
    #11
    tvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hadise oraya bitkin halde çıktı bu kadarı bile iyi bence yarısmadan bir gun oncesine kadar yüzünde yara bere cıkmıstı herhalde tam iyilesip cıkmıs olamaz herkes seferber oldu cıkardılar anca bukadardır finallerde göreceğiz tam performansını dünkü permormans tartısılmaz sağlam sağlıklı bir sekilde cıkmadığına eminim oraya
    ya bunlar bahane körkütük grip vs.. bile olsa bile böyle büyük bir olay için topu topu 3 dakika kendini zorlarsa performansın kralını verir(tabi bunun için iyi bir şarkıcı olması lazım). belli ki bitarafını fazla kaldırmışlar o da umursamamış ya da cidden hatun çok kötü.
  • 13-05-2009, 10:51:42
    #12
    Hadiseye oy veremiyoruz ama baska ulkelere

    turkiyeden sms atan varmidir acaba

    12 SMS / 24 Kontor
  • 13-05-2009, 11:00:04
    #13
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadiseye oy veremiyoruz ama baska ulkelere
    turkiyeden sms atan varmidir acaba
    12 SMS / 24 Kontor

    Elbette var, olmasa Türkiye'nin oyu şuraya gidiyor nasıl desinler. Bence vermek de gerekli...

    Sonuçta politik bir yarışma bu, oyları atmamız gereken ülkeler;

    Azerbaycan, Bosna Hersek
  • 13-05-2009, 13:09:45
    #14
    Yahu kaç ay kıyafetini göstermediler insanı umutlandırdılar bir de şimdi kıyafetini görünce hayal kırıklığı yaşadım. Elbisenin günümüz oryantallerinden ne farkı var ki hele bir de kırmızı olunca ben pek beğenmedim.

    İnşalah derece alırda teselli oluruz.
  • 13-05-2009, 13:11:03
    #15
    Hadise sadece düm tek tek kısımlarını okudu dün Erkek şarkıcı söyledi nerdeyse şarkıyı Bakalım finalde inşallah iyi bişeyler yapar.
  • 13-05-2009, 13:12:41
    #16
    idare eder işte güzel güzel derece bekliyoruz artık.
  • 13-05-2009, 13:19:47
    #17
    Gözleri patlak patlak ne öyle yav
  • 13-05-2009, 13:28:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    frmkucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözleri patlak patlak ne öyle yav

    :d:d