pdstudio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hadisenin final performansi
36
●899
- 13-05-2009, 10:46:34Üyeliği durdurulduHayır hadise oraya bitkin halde çıktı bu kadarı bile iyi bence yarısmadan bir gun oncesine kadar yüzünde yara bere cıkmıstı herhalde tam iyilesip cıkmıs olamaz herkes seferber oldu cıkardılar anca bukadardır finallerde göreceğiz tam performansını dünkü permormans tartısılmaz sağlam sağlıklı bir sekilde cıkmadığına eminim oraya
- 13-05-2009, 10:49:12ya bunlar bahane körkütük grip vs.. bile olsa bile böyle büyük bir olay için topu topu 3 dakika kendini zorlarsa performansın kralını verir(tabi bunun için iyi bir şarkıcı olması lazım). belli ki bitarafını fazla kaldırmışlar o da umursamamış ya da cidden hatun çok kötü.tvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2009, 11:00:04MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette var, olmasa Türkiye'nin oyu şuraya gidiyor nasıl desinler. Bence vermek de gerekli...
Sonuçta politik bir yarışma bu, oyları atmamız gereken ülkeler;
Azerbaycan, Bosna Hersek