Yahu kaç ay kıyafetini göstermediler insanı umutlandırdılar bir de şimdi kıyafetini görünce hayal kırıklığı yaşadım. Elbisenin günümüz oryantallerinden ne farkı var ki hele bir de kırmızı olunca ben pek beğenmedim.
İnşalah derece alırda teselli oluruz.