tvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hadise oraya bitkin halde çıktı bu kadarı bile iyi bence yarısmadan bir gun oncesine kadar yüzünde yara bere cıkmıstı herhalde tam iyilesip cıkmıs olamaz herkes seferber oldu cıkardılar anca bukadardır finallerde göreceğiz tam performansını dünkü permormans tartısılmaz sağlam sağlıklı bir sekilde cıkmadığına eminim oraya
ya bunlar bahane körkütük grip vs.. bile olsa bile böyle büyük bir olay için topu topu 3 dakika kendini zorlarsa performansın kralını verir(tabi bunun için iyi bir şarkıcı olması lazım). belli ki bitarafını fazla kaldırmışlar o da umursamamış ya da cidden hatun çok kötü.