• 23-07-2008, 16:11:55
    #1










    Şimdilik Bu kadar R10 Ailesi Bu arada Japon Kızın Ctrl + A haline bittim
    *Notumuzuda yazalımda unutmadan Sadece İnternet Explorerde Çalışır
  • 23-07-2008, 16:14:40
    #2
    ie de çalışır bu
  • 23-07-2008, 16:15:25
    #3
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ney
    ben hiçbişey anlamadım
    Notu Okursan Anlarsın
  • 23-07-2008, 16:15:47
    #4
    Davay davay 🌹
    ilginç nasıl yapmışlar
  • 23-07-2008, 16:17:29
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyide r10 da ie den girmiyorki
    şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
  • 23-07-2008, 16:18:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide r10 da ie den girmiyorki
    şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
    Linki kopyalayıp yapıştırırsan girememen normal
  • 23-07-2008, 16:19:32
    #7
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide r10 da ie den girmiyorki
    şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
    Nasıl Girilmiyor,Şuan Girdim İ.e İle Dolaşıyorum

    Herkes Firefox,Opera Vs. kullanmıyor İ.e Kullananların sayısıda oldukça fazla
  • 23-07-2008, 16:19:45
    #8
    Bende Giremedim ie7 ile :S Neyse göremedik

    Link Kopyalamadım
  • 23-07-2008, 16:20:02
    #9
    Güzel güzel Sırf bu mesaj için ie'den girdim