Ctrl + A İle Farkı Yaşa (: - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ctrl + A İle Farkı Yaşa (:
10
●
335
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Ctrl + A İle Farkı Yaşa (:
1
2
23-07-2008, 16:11:55
#1
Seza
Şimdilik Bu kadar R10 Ailesi
Bu arada Japon Kızın Ctrl + A haline bittim
*Notumuzuda yazalımda unutmadan
Sadece İnternet Explorerde Çalışır
23-07-2008, 16:14:40
#2
TrueLove
ie de çalışır bu
23-07-2008, 16:15:25
#3
Seza
Rox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu ney
ben hiçbişey anlamadım
Notu Okursan Anlarsın
23-07-2008, 16:15:47
#4
Erhan
Davay davay 🌹
ilginç nasıl yapmışlar
23-07-2008, 16:17:29
#5
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
23-07-2008, 16:18:41
#6
FMGraphics
Üyeliği durduruldu
CoRcH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
Linki kopyalayıp yapıştırırsan girememen normal
23-07-2008, 16:19:32
#7
Seza
CoRcH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
Nasıl Girilmiyor,Şuan Girdim İ.e İle Dolaşıyorum
Herkes Firefox,Opera Vs. kullanmıyor İ.e Kullananların sayısıda oldukça fazla
23-07-2008, 16:19:45
#8
SeaL05
Bende Giremedim ie7 ile :S Neyse göremedik
Link Kopyalamadım
23-07-2008, 16:20:02
#9
RitEmrE
Güzel güzel
Sırf bu mesaj için ie'den girdim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler