Konu
Ctrl + A İle Farkı Yaşa (:
23-07-2008, 16:17:29
#5
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde