CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
Linki kopyalayıp yapıştırırsan girememen normal