Konu
Ctrl + A İle Farkı Yaşa (:
23-07-2008, 16:18:41
#6
FMGraphics
Üyeliği durduruldu
CoRcH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
Linki kopyalayıp yapıştırırsan girememen normal