• 23-07-2008, 16:27:17
    #10
    ayçiçeği olan iyiymiş .

    resimleri sürükleyip explorera atıverin yaw, zaten imageshackte filan resimler
    r10'a ie ile gircez diye kasmayn
  • 23-07-2008, 16:29:35
    #11
    gerçekten zekice.