Konu
Ctrl + A İle Farkı Yaşa (:
23-07-2008, 16:27:17
#10
uysal_rockci
ayçiçeği olan iyiymiş .
resimleri sürükleyip explorera atıverin yaw, zaten imageshackte filan resimler
r10'a ie ile gircez diye kasmayn