Konu
Ctrl + A İle Farkı Yaşa (:
23-07-2008, 16:19:32
#7
Seza
CoRcH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
Nasıl Girilmiyor,Şuan Girdim İ.e İle Dolaşıyorum
Herkes Firefox,Opera Vs. kullanmıyor İ.e Kullananların sayısıda oldukça fazla