CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide r10 da ie den girmiyorki
şahsen ben r10 a ie den giremiyorum acılmıyor benim dns ayarlarında problem var heralde
Nasıl Girilmiyor,Şuan Girdim İ.e İle Dolaşıyorum

Herkes Firefox,Opera Vs. kullanmıyor İ.e Kullananların sayısıda oldukça fazla