• 28-12-2012, 14:58:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu gidişle millet bedava yapmak için birbiriyle yarışacak.
  • 28-12-2012, 16:52:32
    #11
    illa argolumu konusalım istersem bedavaya yaparım size g.... çıkan ne anlamadım
  • 28-12-2012, 20:39:47
    #12
    Arkadaşlar bu şekilde yazımlar yanlış sonuçta serbest piyasa bende bu durumdan rahatsızım ama dalga geçer gibi yorum yazmak olmaz. Bir alt sınır belirlenebilir ama sonuçta serbest piyasa ve dediği gibi isterse ücretsiz bile yapar.
  • 29-12-2012, 01:43:44
    #13
    MehmetcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu şekilde yazımlar yanlış sonuçta serbest piyasa bende bu durumdan rahatsızım ama dalga geçer gibi yorum yazmak olmaz. Bir alt sınır belirlenebilir ama sonuçta serbest piyasa ve dediği gibi isterse ücretsiz bile yapar.
    Kesinlikle katılıyorum. İstediği şekilde fiyat listesiyle kurulum yapma hakkına bence sahiptir. Kalkıp da sitesini yaptıracak birisi bol referanslı kişilerle çalışmak ister. Referansı yok, fiyatı çok düşük birisiyle çalışmak istemezler zaten.

    Boşu boşuna kavgamsı mesajlar atmışsınız, atışmalar sizin gibi aklı selim kişiliklere yakışmıyor. Herkese iyi geceler, bol işler.
  • 29-12-2012, 08:18:31
    #14
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum. İstediği şekilde fiyat listesiyle kurulum yapma hakkına bence sahiptir. Kalkıp da sitesini yaptıracak birisi bol referanslı kişilerle çalışmak ister. Referansı yok, fiyatı çok düşük birisiyle çalışmak istemezler zaten.

    Boşu boşuna kavgamsı mesajlar atmışsınız, atışmalar sizin gibi aklı selim kişiliklere yakışmıyor. Herkese iyi geceler, bol işler.
    yorumun için tskler yorum yapanların biri - itrade birtanesinin 1 tane saten iş yapmayım dedikodu yapıyolar anca
  • 29-12-2012, 09:37:24
    #15
    Arkadaşlar Tartışmaya Gerek Yok.Zaten 50 TL ye ve Wp Kurulmuş Bir Siteyı Kurumsal Bir Fırma Sıtesı Isteyen Bir Kişi Yaptırmaz.Onun İçin Bu İşlere yeni merak salmış kısıler talep eder bu konuya. Onun İçin Sıkıntı Yok.
    Zaten Bu Fiyatlara Sıte Yapan Kişi Geçici yapıyordur bu işi Neden Derseniz Hiç Bir Zaman Elinde Kaliteli Müşterı Bulunduramaz. 50 - 50 nereye kadar gıder onu bılemem onu kendısının düşünmesı lazım.Neyse Hayırlısı Olsun.
  • 29-12-2012, 11:55:03
    #16
    Domain + Hosting + Wordpress Kurulumu - 50 tl

    Piyasayı düşürüyor diyen arkadaşlar bu üçüne 200 tl gibi bir fiyat mı biçiyorsunuz anlamadım? Şaka mısınız? Gören de sanacak arkadaş özel script veya tema yapıp piyasayı düşürüyor.(öyle bile olsa serbest piyasa!) En acemi olduğum dönemlerde, daha wordpressin adını yeni duyduğum zamanlarda bile kurması 10 dk mı almıyordu.

    Kaldı ki bu işin hizmet kalitesi gibi bir şey olamaz! Domain bellidir wordpress bellidir. Belli olmayan sadece hosttur. Zaten hizmeti alacak kişi hostun özellikleri bilecek. Bu fiyata uygun ancak bu kadar host alınır mantığını dünkü çocuk bilir.

    Olayın aslı bu gibi basit hizmetleri abartıp yüksek fiyat biçenlerin olayı mafyavari şekilde manipüle etmeleri. r10'un bu tip şark kurnazlarına karşılık yazılı kurallar olarak önlemleri var. Dileriz aynı kurallar uygulansın. Satış/hizmet baltalaması.
  • 29-12-2012, 13:52:21
    #17
    SuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz web tasarımcı olarak bu fiyatlarla mesleğin içine........niz.sağ olun var olun.
    SuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu dediklerinin hepsini biliyorum biz profösyeneliz sen sıkıntı yapma kardeşim biz zaten ufak işlere bakmıyoruz wp kurmak gibi ama her mesleğin bir adabı var 10 tl dediğin hostink lisansı olmayan kişilerden alınma host vergiyle 17 tl domain neyse maksadım tartışmak deyil mesleğin itibarı zamanla anlayacaksınız kolay gelsin
    SuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öle bilmem kimin hostcusu bilmem kimin oğlu ne yaptığı belli olmayan işler yapıyor ceremesini bizler çekiyoruz insaf yahu..
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birsey derdimde ban yemek istemıyorum rapor ettim sizleri
    firma ve kişilerden aldığım işlerde hep bu sorunlar karşılaşıyorum birine yaptırmış sonra destek alamamış.bizde durumu açıklıyoruz desteğin ne kadar önemli olduğunu bu işin fiyatlarının aslında neye göre verildiğini. falan filan.

    özet olarak bu tarz çalışma yapan arkadaşlar bizim firmamızın işine geliyor.
    müşteriyi bilinçlendirip yolluyorlar bize durumu anlarmak daha kolay oluyor
  • 31-12-2012, 09:51:34
    #18
    SuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu dediklerinin hepsini biliyorum biz profösyeneliz sen sıkıntı yapma kardeşim biz zaten ufak işlere bakmıyoruz wp kurmak gibi ama her mesleğin bir adabı var 10 tl dediğin hostink lisansı olmayan kişilerden alınma host vergiyle 17 tl domain neyse maksadım tartışmak deyil mesleğin itibarı zamanla anlayacaksınız kolay gelsin
    Profösyenel hostink almak istiyorum