Arkadaşlar bu şekilde yazımlar yanlış sonuçta serbest piyasa bende bu durumdan rahatsızım ama dalga geçer gibi yorum yazmak olmaz. Bir alt sınır belirlenebilir ama sonuçta serbest piyasa ve dediği gibi isterse ücretsiz bile yapar.