siz web tasarımcı olarak bu fiyatlarla mesleğin içine........niz.sağ olun var olun.
Ben bu dediklerinin hepsini biliyorum biz profösyeneliz sen sıkıntı yapma kardeşim biz zaten ufak işlere bakmıyoruz wp kurmak gibi

ama her mesleğin bir adabı var 10 tl dediğin hostink lisansı olmayan kişilerden alınma host vergiyle 17 tl domain neyse maksadım tartışmak deyil mesleğin itibarı zamanla anlayacaksınız kolay gelsin
Aynen öle bilmem kimin hostcusu bilmem kimin oğlu ne yaptığı belli olmayan işler yapıyor ceremesini bizler çekiyoruz insaf yahu..
birsey derdimde ban yemek istemıyorum rapor ettim sizleri
firma ve kişilerden aldığım işlerde hep bu sorunlar karşılaşıyorum birine yaptırmış sonra destek alamamış.bizde durumu açıklıyoruz desteğin ne kadar önemli olduğunu bu işin fiyatlarının aslında neye göre verildiğini. falan filan.
özet olarak bu tarz çalışma yapan arkadaşlar bizim firmamızın işine geliyor.
müşteriyi bilinçlendirip yolluyorlar bize durumu anlarmak daha kolay oluyor