Arkadaşlar bu şekilde yazımlar yanlış sonuçta serbest piyasa bende bu durumdan rahatsızım ama dalga geçer gibi yorum yazmak olmaz. Bir alt sınır belirlenebilir ama sonuçta serbest piyasa ve dediği gibi isterse ücretsiz bile yapar.
Kesinlikle katılıyorum. İstediği şekilde fiyat listesiyle kurulum yapma hakkına bence sahiptir. Kalkıp da sitesini yaptıracak birisi bol referanslı kişilerle çalışmak ister. Referansı yok, fiyatı çok düşük birisiyle çalışmak istemezler zaten.
Boşu boşuna kavgamsı mesajlar atmışsınız, atışmalar sizin gibi aklı selim kişiliklere yakışmıyor. Herkese iyi geceler, bol işler.