• 28-08-2007, 14:55:15
    #19
    LTD ile AŞ arasındaki fark nedir acaba açıklayabilir misiniz? (Yanlış anlaşılmasın, bilmediğim için soruyorum)
  • 28-08-2007, 15:20:30
    #20
    Üyeliği durduruldu
    LTD
    İki veya daha fazla gerçek veya tüzel kişi tarafından bir ticaret unvanı altında kurulan ve ortaklarının sorumluluğu koydukları sermaye ile sınırlı olan ve esas sermayesi belirlenmiş olan şirketlere denir

    A.Ş
    A.Ş de ise en az 5 ortak gerekir ve yeminli mali müşavir ile çalışmak zorunludur.
  • 28-08-2007, 16:51:53
    #21
    Anladım, vakit ayırdığın için teşekkür ederim.
  • 28-08-2007, 18:44:20
    #22
    Slytherin şirket idaresinde bu şekilde bir sistemi kurabildiysen tebrik ederim. Tüm işlerde olduğu gibi çalışan arkadaşların çalıştıkları yerde bir işçi gibi değilde şirket ortağıymış gibi hareket etmeleri o şirketi her zaman tepeye tırmandıracaktır.

    Sana cevap olrak gönderdiğim mesajta yazdığım gibi memur zihniyeti ile çalışan ve işleyen bir şirket mantığım yok. Ekipte çalışan arkadaşlar şirketi kendi şirketi gibi görürlerse zaten saat onlar için çokta problem olmayacaktır.

    Daha detaylı görüşmek ve piyasanın %75 ne sahip şirketlerini öğrenmek isterim bana PM atabilirsin.
  • 28-08-2007, 20:18:14
    #23
    Üyeliği durduruldu
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slytherin şirket idaresinde bu şekilde bir sistemi kurabildiysen tebrik ederim. Tüm işlerde olduğu gibi çalışan arkadaşların çalıştıkları yerde bir işçi gibi değilde şirket ortağıymış gibi hareket etmeleri o şirketi her zaman tepeye tırmandıracaktır.
    Sana cevap olrak gönderdiğim mesajta yazdığım gibi memur zihniyeti ile çalışan ve işleyen bir şirket mantığım yok. Ekipte çalışan arkadaşlar şirketi kendi şirketi gibi görürlerse zaten saat onlar için çokta problem olmayacaktır.
    Daha detaylı görüşmek ve piyasanın %75 ne sahip şirketlerini öğrenmek isterim bana PM atabilirsin.
    üzgünüm gizli kalmayı prensib ilke ediniyorum.
  • 28-08-2007, 20:49:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Slytherin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık bu sektörde kimse işsizlikten yakınmıyor. bu forumda gördüğünüz çoğu kişi bir işyerinde kazanacağı paranın kat ve katını kazanıyor.
    Eğer ciddi anlamda çalışacak birisi arıyorsanız şu özellikleri gözden geçirmeniz gerekir;
    1. İş giriş ve çıkış saatleri kesindir, uzama veya kısalma olmaz. (yok iş vardı 10 a kadar kalalım kesinlikle olmaz)
    2. Eğer iş vardıda kalmak gerekir diyorsanız; Firma işi almadan önce webmaster'a "bu işi ne kadar sürede bitirebilirsin" sorusunu sormalıdır. Zaten webmaster verdiği süreyi iş çıkış saatlerine göre verir. Siz webmastera sormadan iş alıp bu iş 3 günde bitecek sabahlayacaz derseniz bu sizin sorununuz olur sabahlayıp web sitesi yaparsınız tek başınıza.
    3. Kolayca çalışacak kişi bulamamanızın genel sebebi bu çalışanlar en fazla 3 ay durabiliyor ondan sonra bu iş saatleri süresi yüzünden kaçıp gidiyor.
    4. Verilecek maaş tam zamanında verilebilmelidir. "Yok müşteri ödemedi, yok sıkışığız bu ay" diyip 1 hafta yada 2 hafta sallanmamalıdır. Webmaster işi yaparken "yok böğrüm ağrıyor 1 hafta sonra yaparım" demiyorsa maaşda aynı şekilde zamanında ödenmelidir.
    5. Sigorta asgari maaş üzerinden değil gerçek maaş üzerinden ödenmelidir.
    6. Prim verilecek deniyorsa primler adam gibi zamanında verilmelidir.
    Size sorum şudur? Bu şartları başından kabul ediyor musunuz? Ediyorsanız emin olun çok kişi başvuracaktır.

    dipnot: zaten yukarıda saydığım özellikleri yapamayan yerler firmayım diğe geçinmesin.
    ahah böğrünü yiyem ne güzel yazmışsın, budur işte. internet sektöründe işverenler genelde köle arıyorlar.
  • 29-08-2007, 11:09:31
    #25
    Slytherin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üzgünüm gizli kalmayı prensib ilke ediniyorum.

    Ortada gizlemen gereken veya çekindiğin birşey var sanırım neyse mesajların için teşekkür ederim.
  • 01-09-2007, 03:29:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada gizlemen gereken veya çekindiğin birşey var sanırım neyse mesajların için teşekkür ederim.
    Gizlemem gereken yada çekinmemem gereken bir şey yok. Sadece tanınmak istemiyorum o kadar. Her insanın gizlilik hakkı vardır o hakkı kullanıyorum. Abuk sabuk mesajlarla karşılaşmamak için.
  • 02-05-2008, 02:18:34
    #27
    henüz bir yerden ayrıldım. çalışma saatleri sabah 08:00 akşam 20:00. nasıl bu şartları kabul etmiştim hala anlayamıyorum. ücret gayet sönük minik ufacık idi yapılan işe göre. Akşam mesai bitişi çıkabilsek iyi, adam soruyor sabah kaçta geldin, işlerin bittimi, heres burada vesaie vesaire. Dünyanın en gözde sektöründeyiz ancak inşaat işçisinden farkımız yok sebebi ise yine biz. Adam bu işin ehli değil tüccar , para kazanmak istiyor ve sektör iştahını kabartıyor. ama öyle yağma yok. her isteyen istediği iş iyapabilseydi dünyada fakir kalmazdı. Bizde giriyoruz böyle bi parronun yanına bizi de rezil ediyo kendi de rezil oluyor. bundan sonra işe girerken iş yerini bir ay deneyecem ondan sonra ne gerekiyorsa o istediğim maaşı vermyen yerle çalışmayacam zaten onun vereceği para ben evde yatarken de geliyor. bu işi bilmeyenler yapmasın heveslenenlerde benim gibi 1 sene hazırlık 4 sene okul + 3 sene tecrübe yapsın ondan sonra bu işe girsin. Öyle para kazanmak kolay değil bu sektörde ne manavlığa benzer git halden domatesi al 3 e sat 5 e ne başka bi sektöre damgayı yersen gidersin eğer portföyün varsa. nese sinirle yazdım biraz anlatım bözukluğu olmuş olabilir. son olarak sektörümüze değer verelim işimize saygı duyalım, bize ve işimize saygı duymayana müsamaha yada tahammül göstermeyelim ki biz zillete düşmeyelim.