Full Time Çalışacak Web Tasarımcı ve Programcılar aranıyor
27
●1.870
- 28-08-2007, 15:20:30Üyeliği durdurulduLTD
İki veya daha fazla gerçek veya tüzel kişi tarafından bir ticaret unvanı altında kurulan ve ortaklarının sorumluluğu koydukları sermaye ile sınırlı olan ve esas sermayesi belirlenmiş olan şirketlere denir
A.Ş
A.Ş de ise en az 5 ortak gerekir ve yeminli mali müşavir ile çalışmak zorunludur. - 28-08-2007, 18:44:20Slytherin şirket idaresinde bu şekilde bir sistemi kurabildiysen tebrik ederim. Tüm işlerde olduğu gibi çalışan arkadaşların çalıştıkları yerde bir işçi gibi değilde şirket ortağıymış gibi hareket etmeleri o şirketi her zaman tepeye tırmandıracaktır.
Sana cevap olrak gönderdiğim mesajta yazdığım gibi memur zihniyeti ile çalışan ve işleyen bir şirket mantığım yok. Ekipte çalışan arkadaşlar şirketi kendi şirketi gibi görürlerse zaten saat onlar için çokta problem olmayacaktır.
Daha detaylı görüşmek ve piyasanın %75 ne sahip şirketlerini öğrenmek isterim bana PM atabilirsin. - 28-08-2007, 20:18:14Üyeliği durdurulduüzgünüm gizli kalmayı prensib ilke ediniyorum.eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2007, 20:49:39Üyeliği durdurulduahah böğrünü yiyem ne güzel yazmışsın, budur işte. internet sektöründe işverenler genelde köle arıyorlar.Slytherin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2007, 11:09:31Slytherin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada gizlemen gereken veya çekindiğin birşey var sanırım neyse mesajların için teşekkür ederim. - 01-09-2007, 03:29:25Üyeliği durdurulduGizlemem gereken yada çekinmemem gereken bir şey yok. Sadece tanınmak istemiyorum o kadar. Her insanın gizlilik hakkı vardır o hakkı kullanıyorum. Abuk sabuk mesajlarla karşılaşmamak için.eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2008, 02:18:34henüz bir yerden ayrıldım. çalışma saatleri sabah 08:00 akşam 20:00. nasıl bu şartları kabul etmiştim hala anlayamıyorum. ücret gayet sönük minik ufacık idi yapılan işe göre. Akşam mesai bitişi çıkabilsek iyi, adam soruyor sabah kaçta geldin, işlerin bittimi, heres burada vesaie vesaire. Dünyanın en gözde sektöründeyiz ancak inşaat işçisinden farkımız yok sebebi ise yine biz. Adam bu işin ehli değil tüccar , para kazanmak istiyor ve sektör iştahını kabartıyor. ama öyle yağma yok. her isteyen istediği iş iyapabilseydi dünyada fakir kalmazdı. Bizde giriyoruz böyle bi parronun yanına bizi de rezil ediyo kendi de rezil oluyor. bundan sonra işe girerken iş yerini bir ay deneyecem ondan sonra ne gerekiyorsa o istediğim maaşı vermyen yerle çalışmayacam zaten onun vereceği para ben evde yatarken de geliyor. bu işi bilmeyenler yapmasın heveslenenlerde benim gibi 1 sene hazırlık 4 sene okul + 3 sene tecrübe yapsın ondan sonra bu işe girsin. Öyle para kazanmak kolay değil bu sektörde ne manavlığa benzer git halden domatesi al 3 e sat 5 e ne başka bi sektöre damgayı yersen gidersin eğer portföyün varsa. nese sinirle yazdım biraz anlatım bözukluğu olmuş olabilir. son olarak sektörümüze değer verelim işimize saygı duyalım, bize ve işimize saygı duymayana müsamaha yada tahammül göstermeyelim ki biz zillete düşmeyelim.