henüz bir yerden ayrıldım. çalışma saatleri sabah 08:00 akşam 20:00. nasıl bu şartları kabul etmiştim hala anlayamıyorum. ücret gayet sönük minik ufacık idi yapılan işe göre. Akşam mesai bitişi çıkabilsek iyi, adam soruyor sabah kaçta geldin, işlerin bittimi, heres burada vesaie vesaire. Dünyanın en gözde sektöründeyiz ancak inşaat işçisinden farkımız yok sebebi ise yine biz. Adam bu işin ehli değil tüccar , para kazanmak istiyor ve sektör iştahını kabartıyor. ama öyle yağma yok. her isteyen istediği iş iyapabilseydi dünyada fakir kalmazdı. Bizde giriyoruz böyle bi parronun yanına bizi de rezil ediyo kendi de rezil oluyor. bundan sonra işe girerken iş yerini bir ay deneyecem ondan sonra ne gerekiyorsa o istediğim maaşı vermyen yerle çalışmayacam zaten onun vereceği para ben evde yatarken de geliyor. bu işi bilmeyenler yapmasın heveslenenlerde benim gibi 1 sene hazırlık 4 sene okul + 3 sene tecrübe yapsın ondan sonra bu işe girsin. Öyle para kazanmak kolay değil bu sektörde ne manavlığa benzer git halden domatesi al 3 e sat 5 e ne başka bi sektöre damgayı yersen gidersin eğer portföyün varsa. nese sinirle yazdım biraz anlatım bözukluğu olmuş olabilir. son olarak sektörümüze değer verelim işimize saygı duyalım, bize ve işimize saygı duymayana müsamaha yada tahammül göstermeyelim ki biz zillete düşmeyelim.