Slytherin şirket idaresinde bu şekilde bir sistemi kurabildiysen tebrik ederim. Tüm işlerde olduğu gibi çalışan arkadaşların çalıştıkları yerde bir işçi gibi değilde şirket ortağıymış gibi hareket etmeleri o şirketi her zaman tepeye tırmandıracaktır.
Sana cevap olrak gönderdiğim mesajta yazdığım gibi memur zihniyeti ile çalışan ve işleyen bir şirket mantığım yok. Ekipte çalışan arkadaşlar şirketi kendi şirketi gibi görürlerse zaten saat onlar için çokta problem olmayacaktır.
Daha detaylı görüşmek ve piyasanın %75 ne sahip şirketlerini öğrenmek isterim bana PM atabilirsin.
üzgünüm gizli kalmayı prensib ilke ediniyorum.