Ortada gizlemen gereken veya çekindiğin birşey var sanırım neyse mesajların için teşekkür ederim.
Gizlemem gereken yada çekinmemem gereken bir şey yok. Sadece tanınmak istemiyorum o kadar. Her insanın gizlilik hakkı vardır o hakkı kullanıyorum. Abuk sabuk mesajlarla karşılaşmamak için.